90s Grunge Fashion: Outfit Sneak Peeks.

by - 12:34 AM

Hey Nubians,

Just wanted to share a few close details of the outfit I had on yesterday. It was simple yet stylish. It's the details that count. It was sort of a 90s grunge fashion. All black tops, pretty patterned leggings, and lots of hair clips. I focused more on the makeup than I did on my outfit here, using mainly all dark colored products from my eye brow kit, dark lipstick, eye-liner and pencil and so on.

Sólo quería compartir algunos detalles cercanos el conjunto que tenía ayer. Fue sencillo y moda estilo de los 90s. Son los detalles que cuentan. Era una especie de un 90s moda grunge. Las camisas son negras, leggings estampados y un montón de pinzas de pelo. Me centré más en el maquillaje que hice en mi equipo. Use principalmente productos coloreados oscuros todos de mi kit de cejas, lápiz labial oscuro, delineador de ojos y lápiz.


Wearing: A black tank top and mini cardigan both from H&M, Leggings from ROSS stores, Dr. Marten Combat boots, holographicdreamz choker you can find on etsy. 

Makeup: ELF Cosmetics lashes, Wet N' Wild beauty lipstick, eyebrow kit and under eye liner, Jordana liquid liner. 

Puesto: Una camiseta negra sin mangas y mini chaqueta de H&M, Leggings de ROSS stores, botas Dr. Marten combate, gargantilla de holographicdreamz usted puede encontrar en etsy.

Maquillaje: Pestañas ELF cosméticos, Wet N' Wild lápiz labial, kit de cejas y delineador de ojos, líneas líquido de ojos Jordana.


Alien paraphernalia was popular in the 90's too! Who else misses the TV show Roswell? #cries 

Parafernalia de extraterrestre fue muy popular en la década de los años 90. ¿Quién pierde la serie de televisión Roswell? #Gritos


I'm constantly love to change my look. I've never been the kind of person you can catagorize under one style. I wake up and whatever I feel like is what I wear. I could be inspired by something I saw on the street or in a movie. 

Constantemente quiero cambiar mi look. Nunca he sido el tipo de persona puede catagorize bajo un estilo. Me despierto y lo que siento es lo que me pongo. Podría ser inspirado en algo que vi en la calle o en una película.


My cute purple manicure is Sally Hansen, love this color!

Mi lindo manicura púrpura es Sally Hansen, amo este color!


I spent about an hour playing with my chihuahua yesterday. She never gives up when it comes to the rope game... she's the cutest, feistiest little thing. She's mixed with a Jack Russell terrier which is where I believe she got most of her crazy energy from.

Pasé cerca de una hora jugando con mi chihuahua ayer. Nunca se da por vencida cuando se trata de juegos... es de lo más hermoso! Ella es mezclada con un Jack Russell terrier y creo que es de donde saca la mayoría de su energía loca. 

***Remember to stop by my YouTube HERE and peep all the post I've been putting up lately.***

***Recuerden pasar por mi pagina de YouTube AQUI para ver todos los videos que recién tome.***  


I hope you all have an awesome start to your week!

Espero que todos ustedes tengan un impresionante inicio de la semana!



Xo Nubia Xo

Follow the Nubia Network for more of what I'm up to. Instagram/Twitter/Youtube/Facebook


You May Also Like

0 comments