Great Dry Skin Remedies.

by - 8:10 PM

Hey Nubians,

I wanted to share a video with you that I just uploaded on YouTube about dry skin problems and the dry skin remedies I use on my own skin.

I will be sharing the best skin care products that work for me. Keeping your skin moisturized during the Spring and Summer is SooOoOOooOOO very important. It's important that you look into the right skin care cream and skin care products in general. It is so key especially in young women's lives. Very dry skin can often make you feel like you have a clay mask on your skin or your skin is cracking... nobody wants that!

From Coconut Oil, To Avon ANEW products, To a Vicks humidifier and more, I will be sharing some of my secrets. Moving to Las Vegas from New York City was absolutely a reality check for my skin being that it's so dry in Vegas. Watch the video below and figure out what dry skin products may work for you!

Quería compartir un video que acabo de subir en YouTube acerca de los problemas de piel seca y los remedios piel seca que utilizo en mi propia piel.

Estare compartiendo los mejores productos de cuidado de la piel que trabajan para mí. Mantener la piel hidratada durante la primavera y el verano es MUY importante. Es importante que investigue la crema del cuidado de la piel bien y productos para el cuidado de la piel en general. Es tan clave sobre todo en la vida de las mujeres jóvenes. Piel muy seca a menudo puede hacerte sentir que tienes una máscara de arcilla en la piel o la piel se agrieta... nadie quiere eso!

De aceite de coco, productos ANEW de Avon, Vicks humidificador y mucho más, voy a compartir algunos de mis secretos. Mudarme a Las Vegas desde Nueva York fue absolutamente una prueba de realidad para mi piel porque es tan seco en las Vegas. Mire el video abajo y averigue qué productos para la piel seca pueden trabajar para usted!




Remember to stop by my YouTube HERE and peep all the post I've been putting up lately.

Tengan un bello fin de semana mis queridos amigos. Recuerden pasar por mi pagina de YouTube AQUI para ver todos los videos que recién tome.  



Xo Nubia Xo


Follow me on me social networks: Instagram/Twitter/Facebook.

You May Also Like

0 comments